در سال 97 پس از بیانات رهبر انقلاب در ابتدای سال، قدم های مثبتی در جهت حمایت از کالای ایرانی برداشته شد. اگرچه شاید این اقدامات هرگز کافی نبوده و تأثیر محسوسی در وضعیت اقتصادی مردم نداشته باشد. امّا برای کسانی که از نظر اعتقادی قلبشان برای استقلال اقتصادی ایران می تپد، این موضوع به طور ویژه حائز اهمیت باشد.

راهکارهای حمایت از کالای ایرانی در اینترنت

پیش از این در مطالب وبلاگ حمایت از کالای ایرانی به بررسی راهکارهایی که می تواند در فضای مجازی موجب حمایت از کالای ایرانی شود اشاره کردیم. هم چنین قول دادیم که با کمپین های اینترنتی ویژه برای حمایت از کالای ایرانی شما را شگفت زده کنیم.
در این مطلب به یک وبسایت اینترنتی که به طور انحصاری به فروش کالای ایرانی می پردازد اشاره خواهیم کرد. این اقدام یک حرکن مثبت و اعتقادی در عرصه ی تجارت الکترونیک تلقی می شود و با حمایت از این حرکت می توانیم امید داشته باشیم فروشگاه های اینترنتی دیگر نیز به حمایت از کالای ایرانی اقتخار کنند.

معرفی فروشگاه اینترنتی چیزدون

در بین فروشگاه های بسیاری که در اینترنت خدمات فروش آنلاین انجام می دهند، به فروشگاهی بر می خوریم که هدف اصلی خود را حمایت از کالای ایرانی معرفی کرده است. فروشگاه اینترنتی چیزدون یک فروشگاه آنلاین است که ادعا می کند فقط و فقط کالای باکیفیت ایرانی به فروش می رساند. این فروشگاه که ظاهراً به تازگی تأسیس شده تبلیغات و فعالیت خود را معطوف به برندهای معتبر ایرانی کرده و محصولات ایرانی زیر را تاکنون به فروشگاه خود افزوده است:
  • محصولات بهداشتی ایرانی
  • لوازم آرایشی ایرانی
  • لوازم خانگی ایرانی
  • لوازم جانبی موبایل ایرانی
  • لوازم جانبی کامپیوتر ایرانی
  • و ...
به گفته ی صاحبان این فروشگاه، چیزدون قصد دارد با کم کردن فاصله ی بین تولیدکننده و مصرف کننده، موجب شود تا هم هزینه ی نهایی برای مصرف کننده و خریدار به حداقل برسد و هم این که عمده ی مبلغ پرداختی به جیب تولیدکنندگان واریز شود تا هدف حمایت از کالای ایرانی به طور جدی دنبال شده باشد.

شما هم با معرفی فروشگاه های اینترنتی مشابه به ما در تبلیغ این امر اعتقادی کمک کنید!