برای حمایت از کالای ایرانی باید راهکارهای مختلفی را جستجو کرد. تخفیف های گروهی و مقطعی روی اجناس ایرانی یکی از این کارهاست. برخی ادارات مجبور به خرید کالای ایرانی شده اند. هرچند هیچ یک از راهکارها به تنهایی کافی نیست. 

ایده‌ای که به ذهن ما رسید راه اندازی یک پویش مردمی برای حمایت از کالای ایرانی بود. در این وبلاگ مطالب مرتبط را تحت عنوان کمپین حمایت از کالای ایرانی پیش می بریم.

وبلاگ نویسی در حمایت از کالای ایرانی

یکی از راهکارها در فضای مجازی، وبلاگ نویسی است. شاید به نظر خیلی ها وبلاگ نویسی امری قدیمی شده باشد. امّا هم چنان مخاطبان خود را دارد. معمولاً ساخت وبلاگ و درج مطلب در آن ساده تر و سهل الوصول تر از راه اندازی سایت است. هم چنین اعتبار و قوّت بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام دارد.
ساخت وبلاگ با موضوع حمایت از کالای ایرانی و پیوستن آن به کمپین حمایت از کالای ایرانی یک حرکت مثبت می تواند باشد. هم چنین هریک از وبلاگ نویسان متعهد می توانند حداقل یک مطلب با موضوع حمایت از کالای ایرانی ، تحت عنوان این کمپین در وبلاگ خود درج کنند.

حمایت از کالای ایرانی در شبکه‌های مجازی

در اینستاگرام و تلگرام که پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند، به حمایت از کالای ایرانی بپردازید. می توان در این باره صفحه یا کانال احداث کرد. به طور فردی نیز هر عضو متهد در این شبکه ها می تواند مطالبی را با هشتگ #حمایت_از_کالای_ایرانی در اینستاگرام منتشر کند.
در سال های اخیر استفاده از توئیتر نیز در بین کاربران فضای مجازی ایران قوّت گرفته است. ترند کردن هشتگ های مربوط به کمپین حمایت از کالای ایرانی می تواند تأثیر به سزایی در آگاهی اجتماع آنلاین داشته باشد.

معرفی سایت در زمینه ی حمایت از کالای ایرانی

می توان در این مورد چند کالا یا فروشگاه اینترنتی برای حمایت از کمپین معرفی نمود. از کاربران فضای مجازی و مخاطبان وبلاگ حمایت از کالای ایرانی خواستاریم که در زمینه ی معرفی سایت های فعال و فروشگاه های اینترنتی حامی کالای ایرانی ما را همراهی کنند.